Інформація, зазначена на даній сторінці є публічною офертою. Використання нашого сайту, оформлення замовлення онлайн, а також оплата замовлення означає ваше повну і беззастережну згоду з усіма умовами наведеними нижче. Інформація, наведена на сторінках сайту, де опубліковані товари, ціни і їх фото та описи не є публічною офертою.

1. Як зробити замовлення

Для того щоб купити у нас шкарпетки, перше, що вам потрібно зробити - це сформувати замовлення. Ви можете це зробити як в телефонному режимі, так і онлайн з використанням «кошика», із зазначенням моделей, розмірів і кількості. Якщо ви бажаєте купити шкарпетки оптом і сформували замовлення через корзину на сайті, не забудьте перевірити, чи правильно ви вказали ваші контактні дані при оформленні замовлення. Також при складанні замовлення вам потрібно враховувати наступні моменти:

  • мінімальна сума загального замовлення становить всього 300 грн!;
  • все шкарпетки збираються кратно упаковок (в упаковці 10 пар однієї моделі і розміру);
  • чоловічий і жіночий трикотаж, а також дитячі та жіночі колготки можливо замовляти поштучно, також трикотаж і колготки можна замовляти разом з шкарпетками і знижка вважається від загальної суми замовлення;
  • при відправці замовлення по електронній пошті обов'язково вказуйте ваш контактний номер телефону, щоб ми могли максимально оперативно з вами зв'язатися і уточнити всі виниклі питання;
  • суми замовлень, зазначені на сайті і в прайсі означають загальну суму замовлення, тобто можливо замовляти різні моделі, кольору і розміри на цю суму.

2. Оплата

Після формування замовлення і уточнення з вами всіх деталей по телефону ми відправляємо на ваш телефон або на електронну пошту повідомлення з даними за сумою грошей і необхідними реквізитами. Після цього Вам необхідно відправити нам смс вашими контактними даними для відправки (перевізник, номер відділення, ПІБ одержувача і телефон) або цю інформацію можна повідомити по телефону. Також обов'язково повідомляйте менеджеру по телефону, чи потрібно страхувати ваш товар при відправці перевізником (до вартості перевезення додається від 0.5% до 2% від суми страховки). Оціночна вартість (страховка), зазначена при відправці є лімітом відповідальності перевізника за ваш товар.

Способи оплати:

  • при дрібнооптових замовленнях - 100% передоплата на карту Приватбанку + 1% комісія;
  • безготівковий розрахунок (надається повний пакет документів);
  • оплата готівкою;
  • накладений платіж «Укрпоштою» і «Делівері" не відправляємо »!
  • при великих оптових замовленнях - 50% передоплата на карту Приватбанку, або безготівково, інші 50% - по факту готовності товару до відправки.
  • накладений платіж «Укрпоштою» і «Делівері" не відправляємо »! При великих оптових замовленнях - 50% передоплата на карту Приватбанку, або безготівково. Решта 50% - по факту готовності товару до відправки. Накладений платіж (вартість послуги з пересилання грошей оплачує покупець, в середньому це 2% від суми замовлення +20 грн)

    Для відправки товару післяплатою необхідна часткова передоплата вартості товару в розмірі 10% від суми замовлення, але не менше 100 грн. Часткова передоплата є гарантією отримання клієнтом товару. У разі якщо клієнт не отримує товар на протязі 5 днів з моменту його прибуття і не відповідає на дзвінки - товар повертається назад на наш склад і сплачений аванс не відшкодовується. Відправка часткової передоплати можлива на карту Приватбанку, або на розрахунковий рахунок по безналу (рахунок з печаткою + скан-копії статутних документів).

3. Доставка

Всі замовлення комплектуються і упаковуються максимально компактно, щоб покупки шкарпеток оптом у нас були вам зручними, а ваші витрати на доставку були мінімальними. Також в телефонному режимі ви можете уточнити у менеджера орієнтовну вартість доставки в ваш населений пункт в залежності від конкретного перевізника, або отримати консультацію щодо вибору найбільш підходящої вам служби доставки

Доставка товару здійснюється будь-, зручною Вам транспортною компанією, в будь-який регіон України за рахунок покупця

Найбільш популярні способи доставки:

«Міст Експрес» - відправки щодня, при оплаті замовлення до 13-30, замовлення відправляється в день оплати, терміни доставки: в обласні центри від 1 до 3-х днів, в інші населені пункти від 3-х до 7-ми днів, приблизну вартість доставки ви можете уточнити у менеджера, після оформлення замовлення.

«Нова Пошта» - відправки щодня, при оплаті замовлення до 13-30, замовлення відправляється в день оплати, терміни доставки: від 1 до 4-х днів.

«Автолюкс» - відправки щодня, при оплаті замовлення до 16-00, замовлення відправляється в день оплати, терміни доставки: від 1 до 4-х днів

«Інтайм» - відправки щодня, при оплаті замовлення до 13 -30, замовлення відправляється в день оплати, терміни доставки: від 1 до 7-ми днів

«Делівері» - відправки раз в 2 дня, при оплаті замовлення до 13-00, замовлення відправляється в день оплати, терміни доставки: від 1 до 7-ми днів, накладеним платежем відправляємо

«Укрпошта» - відправки раз в 2 дня, по домовленості, з повною передоплатою вартості товару і вартості доставки, накладеним платежем відправляємо

Примітка: наша компанія не несе відповідальності за терміни доставки посилок перевізниками, зазначені терміни доставки є орієнтовними і можуть відрізнятися від зазначених в залежності від регіону і погодних умов, більш точну інформацію уточнюйте у перевізників

Ми здійснюємо доставку абсолютно в будь-який населений пункт України, де є хоч одна з служб доставки

Замовлення на шкарпетки і колготки дрібним оптом (до 3 тис. Пар) відправляються зі складу в м Одеса, великооптові замовлення відправляються як зі складу в Одесі, так і з виробництва: з Житомира, Рівного, або з Червонограда, в залежності від того, де в найбільш короткий термін є можливість підготувати замовлення;

У разі необхідності Ви можете замовити пробну партію зразків (по 1-й парі кожного виду), щоб більш детально ознайомитися з нашою продукцією.

Після відправки товару ми відправляємо вам смс з декларацією, яку ви можете відстежити онлайн на сайті перевізника

Важливо!

З метою уникнення непорозумінь з перевізниками при отриманні товару рекомендуємо ознайомитися з інформацією, наведеною нижче. При передачі вашої посилки перевізнику зі свого боку ми віддаємо перевізнику вантаж, упакований належним чином в мішки, пакети, або коробки без механічних пошкоджень (в пошкодженій упаковці товар перевізником не береться), а також перевіряємо правильність і коректність заповнення декларації. З моменту передачі нами вашого товару перевізнику відповідальність за його цілісність і збереження лягає на перевізника. Для більшої надійності і збереження вашого вантажу при перевезенні рекомендуємо вказувати заявлену вартість товару (орієнтовно 0,5-2% від вартості вантажу, у різних перевізників сума може відрізнятися), на цю суму ваш товар страхується й відповідно в рамках цієї суми перевізник несе за ваш товар відповідальність. Про це необхідно повідомити менеджеру до відправки вашої посилки. У разі втрати або псування вантажу перевізником ви зможете пред'явити претензію на відшкодування вартості, зазначеної в декларації. ! Ще один важливий момент: деякі перевізники можуть збільшити вартість доставки під час пересилки, таким чином, вартість доставки в нашому і у вашому примірниках декларацій буде відрізнятися. Ви можете зв'язатися з нами і уточнити, яка сума і вага вказані в нашому екземплярі. У зв'язку з цим просимо вас уважно читати декларації, які ви підписуєте, і всі спірні питання щодо некоректно розрахованої вартості доставки, пошкодженої упаковки товару і як наслідок його недостачі вирішувати з перевізником до моменту підписання вами декларації! Підписана вами декларація означає, що ви згодні з усіма зазначеними там даними і не маєте ніяких претензій до перевізника.

4. Обмін і повернення (обов'язкова до прочитання!)

Повернення або обмін панчішно-шкарпеткові продукції виробляється тільки при наявності заводського браку вироби, що робить не можливим його експлуатацію за прямим призначенням, в цьому випадку доставка оплачується нами від покупця і до покупця службою доставки «Міст Експрес», будь-який інший службою доставки - пересилання за рахунок покупця. Зазначена заміна або повернення можлива в строк не пізніше 14-ти календарних днів з моменту отримання товару клієнтом. Допустимі відхилення від норм, описані в Гості 8541-84, а також в інших нормативних документах для легкої промисловості, браком не є. Для підтвердження заміни або повернення бракованого вироби необхідно щоб клієнт відправив нам фото на ел. пошту або по Вайбер, на якому чітко видно дефекти виробу. В інших випадках заміна або повернення товару не здійснюється. Дана умова співпраці не обмежує прав споживачів і не суперечить чинному законодавству. На підтвердження цього нижче приведена виписка з закону про захист прав споживачів.

Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо триваліший строк не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом з товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу і отримати назад гроші. Однак обміняти (повернути) таким чином можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну або поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 № 172). До таких товарів відносяться:

  • Продовольчі товари.
  • Лікарські засоби.
  • Предмети сангигиени.
  • Фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір.
  • Корсетні товари.
  • Парфумерно-косметичні вироби.
  • Перо-пухові вироби.
  • Дитячі іграшки м'які.
  • Дитячі іграшки гумові надувні.
  • Зубні щітки.
  • Мундштуки.
  • Апарати для гоління.
  • Помазки для гоління.
  • Гребінця, гребені та щітки масажні.
  • Сурдини (для духових музичних інструментів).
  • Скрипкові підборіддя.
  • Рукавички.
  • Тканини.
  • тюлегардинних і мереживні полотна.
  • Килимові вироби метражні.
  • Білизна натільна.
  • Білизна постільна.
  • Панчішно-шкарпеткові вироби.
  • Товари в аерозольній упаковці.
  • Друковані видання.
  • Лінійний і листовий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, лиштва), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником).
  • Аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом.
  • Вироби з натурального та штучного волосся (перуки).
  • Товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування т. Д.).
  • Інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки і т. Д.).
  • Ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.

    Цей перелік товарів є вичерпним. Продавець не має права відмовити в обміні (повернення) товару, що не включеної до переліку, якщо він відповідає всім вимогам, передбаченим ст. 9 Закону (збережений товарний вигляд, ярлики, пломби, є розрахунковий документ і т.д.)

    Приємних вам покупок!