Обмін та повернення
Повернення або обмін панчішно-шкарпеткової продукції здійснюється тільки за наявності заводського браку виробу, що унеможливлює його експлуатацію за прямим призначенням, у цьому випадку доставка оплачується нами від покупця та до покупця службою доставки «Міст Експрес», будь-якою іншою службою доставки – пересилання за рахунок покупця. Зазначена заміна чи повернення можлива у термін пізніше 14-ти календарних днів із моменту отримання товару клієнтом. Допустимі відхилення від норм, описані в ГОСТі 8541-84, а також в інших нормативних документах для легкої промисловості, браком не є. Для підтвердження заміни або повернення бракованого виробу необхідно, щоб клієнт відправив нам фото на ел. пошту чи Вайбер, у якому чітко видно дефекти вироби. В інших випадках заміни чи повернення товару немає. Ця умова співробітництва не обмежує прав споживачів і не суперечить чинному законодавству. На підтвердження цього нижче наведено витяг із закону про захист прав споживачів.
Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням. Обмін можливий протягом 14 днів, за винятком дня покупки, якщо більш тривалий термін не оголошений продавцем. Обмін товару проводиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики та розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром. Якщо на момент обміну потрібного товару немає у продажу, споживач має право розірвати договір купівлі-продажу та отримати гроші назад. Однак обміняти (повернути) у такий спосіб можна не будь-який товар. Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню (Постанова КМУ від 19 березня 1994 р. № 172). До таких товарів відносяться пінчішно-шкарпетові вироби.